neděle 1. ledna 2012

Good bye 2011

Tak jsme se rozloučili s rokem 2011, i když trochu netradičně. Bohužel mě postihla jakási otrava z jídla a poslední den roku jsem strávila......škoda mluvit:-). Tak že z oslav Silvestra nebylo nic. Tak alespoň dnes, první den nového roku si připomeneme co pěkného nám dopřál rok 2011 a proč jsme ho měli tak rádi:
 - dostala jsem jeden z nejhezčích dárků k narozeninám, hedvábný šátek Hermés, který jsem si už roky přála
 - konečně jsem se přihlásila na vysokou školu.
 - manžel odešel z práce zakusit nejistý chlebíček soukromého podnikání a.....daří se mu.
 - užili jsme si báječnou dovolenou na Islandu
 - oslavili jsme třetí výročí svatby, tedy koženou svatbu....co dodat:-)
 - objevili jsme a zamilovali se do seriálů The Big Bang Theory a Jmenuju se Earl.Sranda prostě musí  být:-)
 - skvělý film "Fighter" s Christianem Bale a "Počátek" s Leonardem DiCapriem.
 - spousta báječných výletů, které jsme si moc užili. Nejvíc ten do Madridu.
 - koncert Laco Deczi a Celula New York...jako téměř každý rok.
 - několik hodin cestování vlakem, díky několika školením v Brně...ve vlaku jsem seděla asi po deseti letech.
 - po loňském objevení čaje Dilmah Morocan Mint, jsme letos objevili Ahmad Cinnemon Rooibos a tak si posíli naší čajovou obsesi
 - kašmírový svetr (a navíc krásně zelený)
 - začali jsme psát tento blog
 - a ještě spoustu dalších věcí, zážitků a zkušeností.
Krom toho jsem letos leccos pochopila a v lecčems ještě pořád tápu, jako každý rok:)
Přeju nám i vám vše nejlepší do nového roku.

7 komentářů:

  1. moc hezky prožitý rok. :) tak ať je ten letošní ještě lepší! :)*

    OdpovědětVymazat
  2. A právě pro to pochopení...života, potřebujeme další "Nové roky":-D
    P.S.
    asi se nejednalo o otravu, ale už se tu prohání střevní chřipka:-(
    Přeji příjemné čajové dýchánky.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den,
    tohle je krásně napsaný článek. :) Přeji Vám šťastný nový rok! L.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc příjemná a optimistická rekapitulace. Ať se v životě a ve škole daří!
    P.S.: Poslední den roku 2011 a první den roku 2012 bohužel trávím stejně - střevní chřipkou, ale už jsem zkoukla celou Emmu od BBC, což bych jinak měla na týden :D

    OdpovědětVymazat
  5. Všem moc děkujeme za komentář a přejeme vám hodně štěstí do nového roku:)

    OdpovědětVymazat
  6. Vy taky? prý to byla viróza... já měla ten samý Silvestr... :(. Krásný nový rok 2012 a hodně úspěchů přeju. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný nový rok i vám Binno a doufám, že jste už v pořádku, tak jako my. Díky za komentář.

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky