úterý 6. března 2012

můj Hermés

     Loni jsem k narozeninám od manžela dostala opravdu speciální dárek. Něco, co jsem si už velmi dlouho přála, ale myslela jsem, že to nikdy nebudu mít.
Nejsem člověk který si příliš libuje v luxusních věcech a ani po nich nebažím, ale jsou určité, řekněme, kultovní kousky, které prostě jsou objektem našich tužeb, ať už to máme do vínku dáno, či nikoliv.
Pro mě je to například kabelka Tod´s, po které toužím, šperk s velikým smaragdem (nebo alespoň malachitem),  kašmírový svetr, nebo například můj oblíbený parfém, bez kterého už si stěží dokáži představit svůj život. Jedním z objektů mé touhy byl už po dlouhá léta hedvábný šátek Hermés. Nikdy mě ovšem nenapadlo, že ho budu mít.
     Loni ovšem můj manžel přemýšlel, co by mi tak mohl koupit k narozeninám. A přesto, že jsem neměla žádné kulatiny, asi si říkal, že jsem byla celý rok hodná a že bych si zasloužila něco opravdu pěkného. A jelikož mě taky občas poslouchá, asi mu neuniklo moje vzdychání nad stránkami časopisu a před výlohami obchodů na letištích. Jenomže se mu v Pařížské žádný šátek dostatečně nelíbil, objednal ho tedy přímo v Paříži. Protože ale Hermés neposílá zboží napřímo zákazníkům do České republiky, musel vymyslet logistické řešení do kterého zapojil naši kamarádku v Londýně.
    Byla jsem úžasně překvapená a nadšená. Nejen z toho dárku, ale i z faktu, že můj manžel vynaložil tolik úsilí, aby mi udělal radost. A navíc se naprosto dokonale strefil. Uznejte sami, není můj Hermés nádherný?
     Ale abych uvedla věci na pravou míru: tenhle článek není óda na mého manžela, ale na můj šátek. I když to možná tak nevyznívá:-)


13 komentářů:

  1. Šátek je neodolatelný. Ale myslím, že manžel si to pění ódy zaslouží ještě víc než ten šátek! :) Přeju, ať se hezky nosí a nadělá móc parády:)

    OdpovědětVymazat
  2. ó, jen nechť to je óda na manžela. Ten můj mě umí posledních pár let také takto nádherně překvapit, (posledně Vivienne Westwood kabelka k svátku, já jsem na kabelky!) a chápu Tvé pocity, tohle prostě zahřeje u srdíčka. Ne ta drahá věc, ale to, co kvůli mě můj človíček podstoupí. (ale samozřejmě, šátek je nádherný!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Binno.
      ...kabelka od VW, tak to je paráda. A trefil se ti do vkusu? Skvělé.
      Mimochodem, kdo z nás není na kabelky? Já tedy rozhodně, jako ty:-)))
      Ale nemám moc ráda takové ty populární: Guess a spol.
      VW to bych si dala říct:)))

      Vymazat
  3. Doufám, že si tyto stránky manžel nepřečetl:-D?! To aby, pak svojí vynalézavost s dárky, nedal k ledu!Je faktem, že šátek je nádherný!!!, nezaměnitelný originál (šátek i manžel). Já bych ještě brala, kdyby mě tam pro něj i poslal přes w.e. Třeba o příštích narozeninách...:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy Lezarts, to je výborný nápad. Jen by pak asi bylo těžké předstírat překvapení.
      Ale jednou jsem od manžela dostala kupon (který sám vyrobil) na dort Sacher. Říkala jsem si: "No fajn, dostanu dort...co z toho." Až pak jsem si všimla, že kupon je na Sachr u Sachra ve Vídni, tak že jsem vlastně dostala výlet do Vídně a dortík u Sachra k tomu:)
      Sakra...zase ho chválím, naprosto neplánovaně:)
      Díky za komentář Lezarts.

      Vymazat
  4. Ó, ó, ó, hned když jsem přečetla titulek na svém blogu, tak mi v hlavě naběhlo, snad není řeč o šátku Hermés a hle je!!! Manžel je sice úžasný, ale stejně ho šátek zcela zastínil (úžasného manžela mám taky, ale ten šátek ne!). A musím tedy s vychlými ústy říct, že vybral nádherný kousek, ten se bude hodit ke všemu a všude. A pak, že nemáš narozeniny ráda! Já bych si ty tvoje klidně zopakovala. .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, je úžasný (ten šátek myslím). Teď nedávno jsem se byla v Pařížské podívat a hezčí jsem tam nenašla....já se mám:)))
      Díky za komentář.

      Vymazat
  5. Tedy, tomu říkám dárek! Máš vynalézavého chlapa, to se opravdu cení!
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. To je sen všech snů! Nádherný šátek, klasika, která ještě nebyla překonaná ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Je nádherný. Asi bych měla dát manželovi přečíst, co jiní muži dělají pro ženu, když má narozeniny... Měla jsem narozeniny před 3 týdny, ale kytky už ani neočekávám...pak je člověk méně zklamaný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář Amelie.
      Manželovi by tedy asi opravdu měl někdo promluvit do duše.
      Není potřeba žádný značkový dárek, ale kytky by přece neměly chybět nikdy....co takhle malá řízená "hysterick scéna"...:-)

      Vymazat

Oblíbené příspěvky