pátek 12. října 2012

Podzimní blues

     Koncem července jsem si tu dělala plány na léto a nutno říct, že se mi zdaleka nepodařilo splnit si vše, co jsem si předsevzala. Jak se říká: " když chceš Boha rozesmát, řekni mu o svých plánech". Navíc se mi teď, s odstupem času zdá, že to léto bylo nějak kratší než obvykle.
     Přesto jsem přesvědčená, že dělání plánů a následné těšení a očekávání, je jeden z nejdůležitějších lidských rituálů. A navíc, já si ráda dělám plány a tak jsem tu dnes zase se svým "must-to-do" listem, tentokrát na podzim.
Podzim začal před pár dny a sluníčko se stále ještě trochu snaží, i přesto mi ale už začala být pořádná zima a doma jsem si už i přitopila. Když se podzim vydaří, bývá to moje nejoblíbenější roční období. Tak že co nás tedy letos, ještě před tím, než usedneme k štědrovečerní večeři, čeká?

1 - Na přelomu podzimu a zimy, tedy těsně před vánocemi, odlétáme na naši velkou vánoční cestu do
     Vietnamu. Do té doby se na ni musíme připravit a také na ni našetřit:-)
2 - Ráda bych si udělala wellness víkend, nebo alespoň jeden den. Ještě nevím co všechno si na ten
     bohulibý den naplánují, ale přemýšlím o masáži, floatingu, možná zábalu či poláriu....uvidíme:-)
3 - Můj nejoblíbenější bod: dokončit bytové nedodělky (to už tu jednou bylo).
4 - Letos bych ráda oslavila "Den všech svatých", nebo chcete-li "Dušičky" trochu jinak.
     Zatím ještě nemám ponětí jak, ale letos budu prostě slavit Samhain. Ostatní snad přijde samo:-)
5 - Vyrazit na houby než nám zapadají sněhem. Aspoň jednu smaženici a něco málo nasušit.
6 - Už se těšíme na Svatomartinskou husičku se Svatomartinským vínečkem, to je prostě povinnost.
7 - Určitě vyrazíme na předvánoční trhy do Drážďan, a třeba ještě dál:-)

Letos na podzim mě ale čeká hlavně spousta práce, tak že nevím jestli všechno vůbec stihnu. Držte mi place:-)
A tohle je včerejší pohled z našeho balkonku, to jsou barvičky, že?

12 komentářů:

  1. Krásný článek, se vším souhlasím a Tvé plány se mi moc líbí. Taky bych potřebovala nějaký wellness víkend, uvažuju o lázních v Budapešti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak Budapešť by byla rozhodně nejlepší, s tím naprosto souhlasím. Ale přece jenom je to trochu z ruky, tak že spíš vyzkouším něco místního (teda ne že by mi to vadilo, že je to z ruky, já jsem ráda na cestách, ale jsem teď zrovna ve fázi šetření:-)
      Díky za komentář Lucie.

      Vymazat
  2. CO se týče toho jablečno-dýňového cheesecaku, tak nebyla to uplne takova chut jakou bych si predstavovala, ale určite stojí za vyzkoušení:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Tvé podzimní plány se mi moc líbí. Kéž bych uskutečnila alespoň jeden takový.
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář Jano.
      Nevím jeslti uskutečním vůbec něco, jelikož mě začalo tak bolet v krku a teď se k tomu přidala už i rýma. No a já se musím přiznat, že jsem v nemocech skoro jako chlap, taky hned "umírám".
      Hezká víkend.

      Vymazat
  4. Psí víno je opravdu kouzelník, kde bere tu červenou?! Plány jsou to příjemné, přeju ať vše vyjde! Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnesk jsem koukala z balkonu a už je zase celý stromek červenější. Neuvěřitelné. Díky za komentář Čáro:-)

      Vymazat
  5. Zdravím Vás, hrozně se mi líbí Vaše plány. Jsem taky takový plánovací maniak. ačkoli mi nikdy nevyjde vše, nikdy jsem nebyla zklamaná, protože alespoň něco vždy vyšlo. Zaujal mě Váš plán na letošní "Dušičky", zamyslela jsem se a asi je letos pojmu také jinak. :) A jinak bez plánů to v životě nejde. A už teď se těším na fotky z Vietnamu. Přeji, ať Vám vyjdou plány a těší Vás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za komentář Petro. Plánovat se musí, jinak to nejde. Přejeme vám, ať si krásně užijete podzim, ať už budou vaše zážitky plánované, či spontánní:-)

      Vymazat
  6. Myslím, že já mám, už teď celoroční blues:-)
    Ale určitě držím palce, aby vše vyšlo a na čas!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Na seznamu máš samé příjemné věci, moc ti přeju, aby si jen spokojeně odškrtávala :o)
    Hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky