středa 14. srpna 2013

Pro potěchu fetišistům

     ....přidávám dnešní příspěvek z cyklu který jsem si pojmenovala podle jedné z ústředních písní muzikálu Sound of music:  "a few of my favorite things".
Nakonec kdo z nás není fetišista. Prádlo máme přeci rádi všichni (nebo možná spíš "rády všechny", jelikož mužů je v našem blogovém světě bohužel jako šafránu.
     Já, ač nejsem exhibicionistka, bych dnes ráda ukázala svoje kalhotky:-). Nebojte se, udělám to decentně a s noblesou, jak jinak. Myslím totiž, že moje prádlo je tak báječné a pohodlné, že by byla škoda nepředstavit ho dalším potenciálním nositelkám. Moje oblíbená značka se jmenuje Bjorn Borg (což býval profesionální švédský tenista).
     Před lety jsem na letišti v Amsterdamu sháněla nějaký malý dárek pro kamarádku a objevila jsem krásné pruhované kalhotky ve vkusném znovu-uzavíratelném sáčku. Byly se slevou, tak jsem koupila hned dvoje a přiznám se, poté co jsem ty jedny vyzkoušela, tak se mi ty druhé těžko dávaly pryč. Od té doby jsem si ale pořídila řadu podobných kalhotek a všechny byly prostě skvělé. Bohužel u nás se koupit nedají, leda přes internet. Ale kupuji si je většinou v Holandsku.
Tady je malá přehlídka (opravdu malá, mé nejoblíbenější - černé se zlatým lemem - jsou bohužel ve špinavém prádle, stejně jako řada dalších).


1 komentář:

  1. No rozšířila si mi obzory, jsou parádní, i když moje prádlo je o poznání decentnější, tedy nudné :o) Pan Borg by určitě nic nepohodlného nenosil...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky